تبلیغات در شبکه های اجتماعی

 

social media advertising

SMA مخفف Social media advertising است و به معنی تبلیغات در شبکه های اجتماعی و هدف قرار دادن این شبکه های اجتماعی  برای تبلیغات آنلاین می باشد .یکی از مزایای عمده این نوع تبلیغات این است که تبلیغ کنندگان می توانند از اطلاعات جمعیت شناختی کاربران استفاده کنند و تبلیغات خود را به طور مناسب هدف قرار دهند.

هدف قرار دادن رسانه های اجتماعی از گزینه های هدف فعلی (مانند هدف قرار دادن جغرافیایی ، هدف گیری رفتاری ، هدف گیری اجتماعی و روانی، و غیره)، ترکیب می شود و تا شناسایی گروه های دقیق امکان پذیر باشد. با هدف قرار دادن رسانه های اجتماعی، تبلیغات به کاربران بر اساس اطلاعات جمع آوری شده از پروفایل های گروه هدف منتشر میشود.

عملکرد SMA

افرادی که از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند اطلاعات مختلفی درباره خودشان را منتشر میکنند، از جمله سن، جنسیت، منافع و موقعیت آنها. این اطلاعات ذخیره شده، تبلیغ کنندگان را قادر می سازد تا گروه های هدف خاصی را ایجاد و تبلیغات خود را شخصی سازی کنند. مزیت تبلیغ کنندگان این است که تبلیغاتشان می توانند به افرادی که به محصول یا خدمات علاقه مند هستند دسترسی داشته باشند. مزیت برای کاربران این است که آنها می توانند تبلیغاتی را که به آنها علاقه مند ، مشاهده کنند. فیس بوک، به عنوان مثال، شبکه اجتماعی بسیار محبوب، یک تکنولوژی هدفمند را توسعه داده است که اجازه می دهد آگهی ها به یک مخاطب خاص دسترسی پیدا کنند. به همین دلیل است که کاربران فیس بوک تبلیغات خود را در صفحه نمایه خود مشاهده می کنند که متناسب با جنسیت، طعم و مزه موسیقی و یا مکان آنها است.

بهترین شبکه های اجتماعی برای تجارت الکترونیک

  1. فیس بوک
  2. اینستاگرام
  3. توییتر
  4. Pinterest
  5. LinkedIn
  6. Snapchat

 

برای سایت های تجارت الکترونیک مدرن، توانایی بلافاصله و پایدار برای مشتریان جدید یک معامله بزرگ است. حتی اگر شما نمیتوانید درآمد مثبت خالص را در فروش اولیه به دست آورید، ارجاع، بازاریابی ایمیل و حفظ مشتری، می تواند به طور گسترده ای با هر مشتری نهایی پرداخت شود.SMA

نمیتوان تبلیغات  در رسانه های اجتماعی را بدون اشاره به اینکه چگونه برندها و افراد به مشتریانشان (مشتریان بالقوه) نزدیک تر می شوند،بیان کرد.

 داشتن توانایی ارتباط مستقیم با آنها بسیار ارزشمند است و به افزایش وفاداری مشتری کمک می کند. هنگامی که شما می توانید به یک شکایت یا تعریف خاص از مشتری پاسخ دهید، نشان می دهد که صدای آنها شنیده می شود. این همچنین بینش بسیار خوبی را در مورد آنچه که مردم میخواهند، و اینکه چگونه واقعا در مورد یک محصول یا شرکت احساس می کنند به دست میدهد


نظر بدهید