SEA چیست؟

 


what is sem   

SEA چیست؟

تبلیغات موتور جستجو (SEA) شاخه ای از بازاریابی آنلاین است و، همراه با SEO ، رشته ای از بازاریابی موتور جستجوگر است. در SEA ، تبلیغات در قالب یک متن یا تصاویر در موتورهای جستجو مانند Google یا Bing ارسال می شود. آگهی ها در SERP ظاهر می شوند. ارسال تبلیغات در چارچوب SEA متعلق به منبع اصلی درآمد برای ارائه دهندگان موتور جستجو است.

اصطلاحات SEO، SEA، و SEM عمدتا کمتر انتخابی هستند. شرح زیر تلاش خواهد کرد که این اصطلاحات بازاریابی را مقایسه و متضاد سازد.

مقایسه SEM ,SEO , SEA

 

 

SEM

  بازاریابی موتور جستجو، به اختصار: SEM

   ترکیبی از SEA و SEO، شعبه بازاریابی آنلاین

 

 

SEA

  تبلیغات موتور جستجو، به اختصار: SEA

    ارسال آگهی ها به صورت یک متن یا تصاویر در صفحات نتایج جستجو یا سایر وب سایت ها

    رزرو تبلیغ در SERPs براساس پیشنهادات مربوط به کلمات کلیدی که تبلیغات قرار دارند

    رتبه بندی خوب را می توان از طریق بهینه سازی تبلیغات متن و پیشنهادات به دست آورد

    کنترل دقیق اقدامات تبلیغاتی با موفقیت قابل محاسبه

    به معنای افزایش ترافیک یا بهبود نام تجاری است

    می تواند بخشی از یک کمپین موقت بازاریابی باشد

    بسیاری از امکانات برای هدفگیری یا پیشگام بودن

    این می تواند بخشی از بازاریابی باشد

    به عنوان تبلیغات شناخته شده است

sea1

 

جستجوگرها

 

    بهینه سازی موتور جستجو، به اختصار: SEO

    شامل اقداماتی برای بهینه سازی وب سایت ها برای خزیدن و نشان دادن توسط موتورهای جستجو با استفاده از بهینه سازی صفحه و خارج از صفحه.

    رتبه بندی خوب را می توان از طریق بهینه سازی فاکتورهای وب سایت و پس از آن به دست آورد

    هیچ تضمینی قانع کننده ای وجود ندارد که اقدامات بهینه سازی برای موقعیت های بهتر برای کلمات کلیدی خاص منجر شود

    نام تجاری بیشتر بخش ثانوی استراتژی جستجوگرها است

    SEO اغلب دراز مدت است

    هدف گیری تنها می تواند از طریق تست ها، ارزیابی ها و برآورد ها انجام شود که منجر به انطباق محتوا یا بذر می شود

    SEA

 


نظر بدهید